Inlägg: 1545236
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Suck...
Lundström bra.
Backarna klart ok bakåt. Obefintliga offensivt.
Frw förutom wedin örn rhodin. Tröga o åthelvete för omständiga... Svårt att göra mål om man ingen tar avslut.
Lundström bra.
Backarna klart ok bakåt. Obefintliga offensivt.
Frw förutom wedin örn rhodin. Tröga o åthelvete för omständiga... Svårt att göra mål om man ingen tar avslut.
Kan nån vänlig skäl plocka bort nr.13 han har ju 0 spelsinne!