Modano: Känns förnedrande att du tar på dig äran att klanka ner på det kvinnliga könet! Det blir fan nästan roligt mitt i denna svåra sorg.
Inlägg: 1545287
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Smokey: Klankar inte ner på damhockeyn tror bara att haggan crippe haft svårt att ta en plats där eller färga in.