Modano: Ok. Vi blir typ bara lite oroliga över din fabules när det gäller tuffa killar;)
Inlägg: 1545300
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Jag tror aldrig jag har känt mig så uppgiven tidigare sen vi gick upp..... Det här grejar vi inte....