1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1545330

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Nä, nu måste man verkligen få in en kille typ Sonnenberg / Manderville som kan injicera lite självförtroende och även få in en o annan puck, annars kan detta bli riktigt pinsamt. jobba Nubben!!!!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
erathoo: vad ska man som utomstående säga?!
Ni spelar ju helt okay, checkar bra och skapar många lägen och får många PP'n med er, den stora frågan är varför så många i Timrå är så ineffektiva, jag såg inte alla målchanser men nog bör det ha handlat om 10 kvalifiserade st?!
2 torsk på 3 insläppta säger ju de mesta, får ni bara in några kassar så kommer poängena.

Nya tag gubbar, ni är bättre än resultatet idag!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer