1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1545437

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30

mikenomad: Du har rätt, klart att Leksamnd och Djurgården är mer förtjänta än oss att vara i elitserien just nu och det tycker nog alla hockeyfans i Sverige. Men vi hoppas att dom får vara missnöjsda  nästa sässon också,

JJ och modano , största pajasarna på HS.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
Kramer: Du är ingen pajas men jag är haha säger du ! Färga om håret grå gubbe lek inte ELVIS bondläpp.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.