1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1545583

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-12-30
MrSaetterboeg: ouch! Tungt att bli kallad "själslös" av en leksandssupporter. En supporter av ett lag som BARA kan värva spelare som andra lag inte vill ha och som har mjölkat bygden på pengar på ett sätt som får timråiter att framstå som Bill Gates och Barncancerfonden på en och samma gång.

Du måste ju inse att det är lite tidigt att sticka ut hakan som en smutsig leksing, ni är inte i närheten av svensk hockeys finrum än och förmodligen kommer ni aldrig att hitta hit igen om elitserien inte utökas till 16 lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.