1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1546108

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men ge dig! inte fan ska ni spela i as, varken bofors eller dif imponerade ikväll. Ni grejar kontraktet vi behöver er ni behöver oss..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

renen: "varken bofors eller dif imponerade ikväll."

och jag som blev tokimponerad av DIFs insats och tänkte att de blir farliga om de når en kvalserie.


Sv: Apropå nånting...
renen: Klart jag hoppas att vi blir kvar. Men fakta är att vi f.n. försöker spela i elitserien med AS-kostym. Det går sådär och för mig som supporter har hockey inte varit roligt de senaste 2-3 säsongerna. Så ska vi fortsätta på den här nivån måste det finnas möjligheter att förnya garderoben rejält. För jag föredrar nog fan ett hockeyliv i AS framför detta...förutsatt att det livet kan innehålla kryddor som att möjligheten att ta steget upp igen finns inom rimligt räckhåll.

Sv: Apropå nånting...
renen: Steve Roper har rött angående TIKs nuvarande nivå på alla plan. När du skriver vi behöver er... så utgår jag från att du menar att ni fans tycker att V-norrlandsderbyn är kul avbrott och en av höjdpunkterna i ES-lunken. Föreningen Modo tror jag inte påverkas nämnvärt av att Timrå åker ner i AS.   Om så är fallet så är det nog snarast positivt för Modo med mindre konkurrens om eventuella talanger från mellarsta norrland.

Sv: Apropå nånting...
renen: Blir lite fundersam på AIK. Eldebrink är inte nöjd. De har potential att klättra, men nåt verkar ruttet där. 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer