mikenomad: Äh skit samma. Det här är året vi åker ut på arslet från es. Alla vet det innerst inne och jag tänker se till stt njuta av varje sekund vi är kvar! Ska hyra en egen loge och riva den om vi förlorar. Samma sak om vi vinner. Men kanske inte i vår egen arena. Skål på er kamrater!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ska hyra en egen loge och riva den om vi förlorar.
Samma sak om vi vinner.
Men kanske inte i vår egen arena.
Skål på er kamrater!