1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614883 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1546587

Sv: HV 71 - Timrå IK 2013-01-05
Bad_Brett: Önerud är en RIKTIG flopp, jag trodde han skulle vara en av de bästa i timrå iår,  (som du ser på min logg) men han har floppat TOTALT, han är så jävla osynlig så jag vet inte vad...

Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2013-01-05

Blizzard:

Gillade honom skarpt i HV 71 och trodde att han skulle blomma ut rejält med ökat förtroende i Timrå. Är väldigt förvånad över att han gör så lite poäng.


Sv: HV 71 - Timrå IK 2013-01-05
Ett stort problem med anfallsspelet är som tidigare nämnts farten. Med pucktransportörer som Jonte, Hagos, Crippe osv blir det alldeles för långsamt.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2013-01-05
Blizzard:Apropå Önerud, tror inte jag har sätt en ända takling från han på jag vet inte hur länge,?!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer