73Sjöbba: Håller med om det, men tyvärr saknar han tempot vilket gör att han sällan lägger den där mackan när det verkligen behövs. Undantaget i pp när man ställt upp. Dock drar han mest ner tempot därockså.
Jonte är dock en av dom bättre i truppen, rent tekniskt. Tyvärr hjälper hans kvaliteter inte direkt laget offensivt. Det hade behövts en helt annan spelartyp på hans plats i hierarkin.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jonte är dock en av dom bättre i truppen, rent tekniskt. Tyvärr hjälper hans kvaliteter inte direkt laget offensivt. Det hade behövts en helt annan spelartyp på hans plats i hierarkin.