1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614737 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1546678

Sv: Apropå nånting...
Då kanske vi har en sportslig chans att överleva kvalserien iaf...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Om jag vore sportchef...

Försök hitta lösningar (ekonomiskt godtagbara) med ett par spelare som inte presterar, till exempel Andreas Molinder och Christian Söderström.
Något måste ju hända!

Ta in Matt Murley (klausul att man får riva kontraktet vid återkommande krogbesök)!
Om Sundsvall går med på ett korttidslån, testa Linus Werneman. Han kan ju i alla fall inte producera mindre än vad nuvarande forwardsbesättning gör...

Försök också hitta en center med SPELSINNE lagom till Kvalserien!


Sv: Apropå nånting...

äntligen , som fylking säger

verkar bli start den 17/1

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.