1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1546925

Sv: Apropå nånting...

Nu när det är klart att NHL drar igång så får Nollan och Nubben skita i ekonomin och värva spets till detta fantastika lag.

Värva för att överleva, ekonomin får de sy ihop i efterhand och saknas det ett antal miljoner får de be Z på sina bara knän eller nåt. 

Dags att satsa nu då vi har en chans att komma ikapp AIK och inte om 5-10 matcher då det kommer vara kört.

En pangpang-back, offensiv center och en sniper behövs nu på direkten. 

Nubben måste ju bara suttit på kammaren och scannat marknaden, vilka spelare som sitter i frysboxen i KHL, Schweiz etc och förhoppningsvis presenterar något nu i veckan. 

Öka takten andra akten!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
haggen: Det är nog inte det lättaste att värva spets nu när NHL drar igång då det finns många luckor att fylla efter flyktade NHLspelare runt om i  Europa.

Sv: Apropå nånting...
haggen: 3 stycke spets spelare? Julafton har redan varit:)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer