1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614893 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1547344

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Modano: Patetiska bajslag. Kommer inte besked om spetsförvärv snarast från ledningen kan de dra åt helvete. Varken mer eller mindre.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
mikenomad: Det här jävla pisslaget är knappt av allsvensk klass just nu. Agerande av tränarna är fan i mig skandal bara rulla runt skiten i 55 omg tydligen. Tråkigare Timrå hocky har jag aldrig skådat.

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
mikenomad:

Är man så dyngfattig så är det svårt att spela i ES. Men det är för jävla dåligt att man inte kan gå ur i media och tala om hur och varför man tömt kistan på medel. Vilka som kört föreningen i botten. Jävla skyddad verkstad.

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
mikenomad: Gå på informationen på måndag så får du (alla) höra vad som gäller.

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08

mikenomad:

inte mycket till spark där , mest vinkling , nu hade vi lite tur iaf


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer