1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1547462

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Håhåjaja, vi var ganska många som frågade oss innan säsongen: VEM SKA GÖRA MÅLEN?????

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
erathoo: Tror att Sterner kan vara den mest menlösa hockeyspelare jag någonsin sett! Vem som helst i J16 måste vara bättre

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
erathoo:

Bara att lägga ner!!! Börja om med Heffners eller Ljustörp el nåt. Och släpp aldrig in vissa människor som får köra en förening i botten igen

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Efter denna match har dom spelat 245min och 9 sekunder utan att göra mål.....dvs rekordet har vi inte än. Det är väl på 264minuter va?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer