1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1547534

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Är det bara jag som tycker att det ser hyfsat ut ändå. Idag gör man en bra match och hade det inte varit för alla ram-träffar och otur med dåliga domare så hade man lätt gjort 5-6 mål idag. Snart kommer det att lossna ordentligt med målskyttet och då har det här laget kapacitet att vinna 6-7 st. raka matcher. Var så säkra!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Sune: Det har varit hyfsat i flera matcher, men oavsett hur attraktivt, frejdigt och tilltalande spelet verkar så är det tyvärr noll värt om det inte resulterar i poäng. Att sväva runt i ovisshet och hoppas att skutan vänder av egen kraft har vi inte tid med. 

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Sune: Håller med. En femte-sjätteplats ligger klart inom räckhåll bara det lossnar lite. Grabbarna presterar ju i övrigt en fin och frejdig hockey.

Sv: Timrå IK - Modo 2013-01-08
Sune: haha . Ja . Dom 10 sista vinner dom . Snart lyckas någon skjuta igenom bröstkorgen på målvakten . Då kan han berätta för dom andra hur hårt man behöver skjuta

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer