1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1547686

Stölder!
Inte nog med att det går uselt för laget även detta år, lika uselt är det med stölderna på parkeringen vid matcherna även detta år. Andra året i rad som jag blivit bestulen på extraljusen på min bil. Dyr kväll igår 16 mil fram och tillbaka och ett värde på 7000 kr som stals. Att det ska vara så svårt att skilja på mitt och ditt!

Svarskommentarer

Sv: Stölder!

Torsten Granskog: Tyvärr är det så, om man vill behålla sina extraljus, att köpa såna som du plockar bort från bilen då du står parkerad på utsatta platser.

Var hade du parkerat? Det känns som att det blivit färre stölder från bilar som står uppställd på de stora parkeringarna. Jag kan ha fel men känslan är att det är så.


Sv: Stölder!
Torsten Granskog: Bedrövligt!

Sv: Stölder!
Torsten Granskog: allvarligt, extraljusen? ja man säger då det, dom hittar då fan allt och sno också. sanslöst.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer