Friskan: Kan kanske bero på att det är för få aktiva i supporterklubben som kan (eller har tid att) snickra websidor. Om vår familj kan bidra med något webjobb på distans, så skicka ett e-brev.
Sedan undrar jag om det finns någon TIK-banderoll (eller flagga), ungefär 80 x 180 cm? Det finns bra räcken i Mamö Isstadion, som gjorda för att knyta upp banderoller på. Kanske Smokey kan fixa en måttbeställd innan decembermötet?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan undrar jag om det finns någon TIK-banderoll (eller flagga), ungefär 80 x 180 cm? Det finns bra räcken i Mamö Isstadion, som gjorda för att knyta upp banderoller på. Kanske Smokey kan fixa en måttbeställd innan decembermötet?
[email protected]