The great one: Därav min bajskorvskommentar. Vi kan inte fylla ett lag med defensiva specialister, det vinner man inte matcher på. Det här är förmodligen elitseriens mest felbyggda lag genom tiderna men till försvar så har man ju inte haft en elitseriemässig budget till att börja med heller.
Målskyttar kostar pengar och på den punkten kan vi inte konkurrera med något lag i den här serien, inte ens topplagen i allsvenskan.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
The great one: Därav min bajskorvskommentar. Vi kan inte fylla ett lag med defensiva specialister, det vinner man inte matcher på. Det här är förmodligen elitseriens mest felbyggda lag genom tiderna men till försvar så har man ju inte haft en elitseriemässig budget till att börja med heller.
Målskyttar kostar pengar och på den punkten kan vi inte konkurrera med något lag i den här serien, inte ens topplagen i allsvenskan.