Ingen har krävt Montens avgång än trots att vi försökt ta rekordet en gång tidigare denna säsong....nu tog vi det...m vi gör dessutom allt för att ingen nånsin ska kunna ta det ifrån oss.
Hade Perra varit med om detta så hade han sprungit gatlopp genom Timrå Centrum i tjära o fjädrar.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hade Perra varit med om detta så hade han sprungit gatlopp genom Timrå Centrum i tjära o fjädrar.
Tycker att det är konstigt.