mikenomad: Ikväll så avstår jag från matchen. Jag ska ha ett partaj. Trendbrott?
Inlägg: 1548578
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
73Sjöbba: Det vore väl en Guds nåd....osannolikt dock. Men en klok prioritering av dig iaf, du kommer garanterat må bättre så.