1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1548623

Sv: Apropå nånting...
haggen: Timrå har använt NHL som en undanflykt så dom ska slippa värva = sparar pengar

lika som när Robin P inte var så skadad, dom sperade ett par veckor även där!


Den här klubben ljuger så mycket så jag kommer inte tro på dom förns dom säger att klubben är i KK, då talar dom nog sanning, för det låter troligt iaf! 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag tror dom har "tänkt" såhär

1. köra med denna skittrupp, går det så går det och dom blir hyllade som genier

2. märker dom att det går åt helvete så låter dom det gå åt helvete och värvar 1-2 spelare innan förntret stängs enbart för att försökaklara KS, klarar dom KS så blir dom också hyllade och har sparat flera månadslöner


Det dom inte tänkt på

1. dom tappar mer och mer publik för varje match som går = mindre pengar

2. dom kan åka ur ES.....



Jävla skitlag man håller på. 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer