Ja då. Bara om man kunde slippa alla dessa jävla skitdomare. Dom är så förbannat dåliga så man tappar nästan intresse för hockeyn. Vs fan var det för hakning Robinson åkte på??? Man dömer på nåt man TROR är utv
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja då. Bara om man kunde slippa alla dessa jävla skitdomare. Dom är så förbannat dåliga så man tappar nästan intresse för hockeyn. Vs fan var det för hakning Robinson åkte på??? Man dömer på nåt man TROR är utv