Helt rätt men samtidigt så fel. Det borde inte gå att anmäla i efterhand.
Sedan hade ju inte Sterner fått 2+2 heller, om inte luleåspelarens visir gått in i näsan så att det blev blod. Spelarna måste lära kasta hjälmen när dom ska slåss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Helt rätt men samtidigt så fel. Det borde inte gå att anmäla i efterhand.
Sedan hade ju inte Sterner fått 2+2 heller, om inte luleåspelarens visir gått in i näsan så att det blev blod. Spelarna måste lära kasta hjälmen när dom ska slåss.