Hen borde få gå o ställa sig i lule klacken o vråla domarjävel osv isst för att sitta o ljuga i tv som bästa riksdagspolitikern...
Tack brynäs för rhodins sparkmåls träning... Är det bara jag är eller tycks brynäs lära sina killar att göra mål! Bara gör det. Vi skiter i hur. Det är bra egenskaper iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hen borde få gå o ställa sig i lule klacken o vråla domarjävel osv isst för att sitta o ljuga i tv som bästa riksdagspolitikern...
Tack brynäs för rhodins sparkmåls träning... Är det bara jag är eller tycks brynäs lära sina killar att göra mål! Bara gör det. Vi skiter i hur.
Det är bra egenskaper iaf.