Timrå Icon: Fransson verkar lämna Brynäs för Toronto, vilken surprise. Sundröv spelar oförberedd och hård "i så fall får han köpa sig loss". Ska vi gissa att prislappen landar på en smörgåstårta och en ask alladin typ...
mikenomad: En sund röv....hmmmm....ja det skulle väl vara om Franssons tunga blir brun in till gomseglet isåfall. Men I tell you pojk! It ain't gonna happen! Notan blir max en påse Findusbullar :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer