erathoo: "Mattias - årets Milf-lover" Nu undrar fabror om det inte är dubbelfel i det påståendet. 1) Malmö IF blir MIF 2)Mattias är väl LIF'are?
För övrigt pratade jag alldelses nyss med en tjej som visade sig vara syster till Stephen Foyn. Sen ser man att Timrå vunnit borta mot Lulä, det här kan vara vändningen........ .... ehee.............elller så är'de det inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
erathoo: "Mattias - årets Milf-lover" Nu undrar fabror om det inte är dubbelfel i det påståendet. 1) Malmö IF blir MIF 2)Mattias är väl LIF'are?
För övrigt pratade jag alldelses nyss med en tjej som visade sig vara syster till Stephen Foyn. Sen ser man att Timrå vunnit borta mot Lulä, det här kan vara vändningen........ .... ehee.............elller så är'de det inte.