1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1549219

Sv: Apropå nånting...
Aningen mer angenämt att vakna och titta i morgontidningen efter en seger. Fast jag kan inte påstå att det fick upp pulsen på mig nämvärt, läget är ju fortfarande ohyggligt pyrt och det krävs mer än två viljepinnar för att få mig att vädra morgonluft. Man kan säga att känslan är att det åtminstone inte lades ytterligare en sten på mitt rödvita hjärta. Krass fakta är ju annars att läget nästan är oförändrat, 7 och 9 poäng till 9:an och 10:an blev 7 och 8 poäng. Med en omgång närmare målsnöret att vinka på, 16 matcher kvar nu...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...