Kongo: hoppas de får upp en barometer snart på hemsidan. Betalningar via post- och bankgiro tar ju ett tag att registrera men det borde gå att börja räkna ihop de första transaktionerna framåt helgen.
El Maco: Läste någonstans att det skulle uppdateras mån - ons -fredag. Återstår att se om det börjas i morgon eller om det är från måndag kommande vecka.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...