1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 155064

Sv: Spektakel!
rådbjer: Ja dra mig på trissan! Kors i taket! Djävulusen vad vackert! Herregud det hade man inte kunnat tro om självaste luddepudde. Ett mästerligt verk!!!...*djupt imponerad*

Kan du inte skicka över någon liknande bild till mig är sååå trött på King Ed Ward Potatismos, har ju för f-n käkat det nu i evigheter. Det är inte ens gott längre. Det vänder sig i magen på mig numer när detta gröt kommer på tal. Charmigt? Kanske det! Men gott - nej fy f-n!

TIK- STÅR NÄR DOM ANDRA FALLER!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.