1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615021 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551338

Sv: Timrå IK - Brynäs 2013-01-18
Bragd-Birger: och varför i helvete är man så jävla skraja för avslut? Man söker verkligen lägen att lira pucken i rundeln.

Jag kan ta att vi har seriens sämsta lag, men det här är något annat. Amöba-hockey.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2013-01-18
Bragd-Birger: Man misslyckas med allt. Precis allt och värst är att killarna inte längre har lust att spela i elitserien. Jag kan inte tolka såna här insatser på nåt annat vis..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...