bobrov: Jag stöttar insamlingen, men det är lite pinsamt att man i januari börjar skramla för att man ser behov av en playmakercenter till Gunno. Vad fan var tanken med det här lagbygget?
Och: nu ska jag inte skriva mer. Snart sätter jag rekord i magsurhet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
bobrov: Jag stöttar insamlingen, men det är lite pinsamt att man i januari börjar skramla för att man ser behov av en playmakercenter till Gunno. Vad fan var tanken med det här lagbygget?
Och: nu ska jag inte skriva mer. Snart sätter jag rekord i magsurhet.