folk klagar på Leksand över att vi skattebetalare betalar deras spelare, borde ju vara samma sak i timrå...Värre jävla bidragsplace får man ju leta efter, så indirekt betalar jag till spearvärvningen utan att sätta in en krona, röda jävla skit land!
Inlägg: 1551474
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bara 6 poäng till Växjö , men också bara en usel pinne före Rögle ... en rysare blir det .... ??