1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615019 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551477

Sv: Timrå IK - Brynäs 2013-01-18
73Sjöbba: Precis, väldigt enkelt. Vi var utspelade i en och en halv period men lyckades sprattla till i början av tredje när Brynässpelarna fortfarande snörade grillor. Man tog timeout och sen var man igång igen. Tyvärr räcker vi inte till i det här skådespelet. Inte på den här nivån. Det är alldeles för stirrigt och okoncentrerat i egen zon. Får motståndarna igån minsta snurr på oss så är det i stort sett målgaranti varje gång.
Det är bara att gratulera Brynäs till en väl genomförd match. Lagen som möter oss behöver inte spela mästarhockey för att ta tre poäng. Ser matcherna ut på det här viset så väger vi väldigt lätt i den här serien. Vi behöver tighta till det mycket mer och över hela banan. Hur långt ifrån motståndarna var vi ikväll? En meter?

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs 2013-01-18
Dream Team: ville bara säga...klockren analys, precis så ser det ut, den som inte tycker att Brynäs var bättre i denna match ....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...