Inlägg: 1551487
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu får man ladda om inför "Dags att slå tillbaka 2". Lite avslaget känns det dock, uppföljarna är ju i stort sett alltid sämre.
+ 1
För i så fall håller jag med dig. Ovanstående borde tigga autografer och låta sig fotograferas bredvid andra lags spelare. Det är så nära elitserieklass de kommer iförda hockeyutrustning.