Inlägg: 1551891
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Festligt. Nu hoppas jag verkligen att han är bra tränad. Vill inte se honom dansa de första matcherna för att sedan hasa runt som Kolan när kvalet drar igång.
Jaja. In Link...Nubben we trust!!1
Jaja. In Link...Nubben we trust!!1
+ 1
Redigerad kommentar