Inlägg: 1551893
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Vadå, tycker du inte att jag är en happy camper..? Lidande börjar bli så synonymt med timråism att jag har svårt att tolka min egen sinnesstämning. Vad är glädje, vad är sorg? Jag kan fan inte avgöra längre.
Bragd-Birger: Always look on the bright side of life...
Äh vem lurar jag? Vi är ju timråiter.