Inlägg: 1551901
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: Jag förstår dina känslor, men det återstår väl att se?.....sen är nog inte spelarmarknaden överösd av billiga spelklyftiga centrar och målfarliga snipers direkt.....
KATASTROF är ett starkt ord :-)
Bragd-Birger: Fy fan vilken skitdålig värvning... Tur att jag efter förra året drog igen plånkan. Hade jag lagt in 15000 i år och Matt Murley värvas hade jag begärt pengarna tebax,
Jag vet att det är lite klirr i Timrås kassa, men att plocka in en Matt som inte spelat en match i år, VILKEN KATASTROF!