Inlägg: 1552037
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Tycker han blivit mer osynlig sen innan BIF matchen ute, sen blev det "rehab" och skit, var antagligen för höften, för det var en "low". sen kom ju den andra smällen i handen, men han var sämre innan det, inte alls lika mycket runt Gunno längre.
Sv: Apropå nånting...
... så är stormen hos Timrå ingenting jämfört med den stormen som för tillfället drar fram här i Dalarna.
Leksands IF "folkets lag" har fått en helt ny innebörd...
Men ihop med bättre spelare kanske gunno kunde få lite mer utrymme. Det vore perfekt för timrå ik o supportrarna...