1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552968

Sv: Apropå nånting...
lincoln: Fick för mig att Ante spelade "gratis" för att han har brorsan i Mora. Hur det var med Rya vet jag inte men tror inte att NHL-spelarna gjort något jättehål i masarnas plånbok. Däremot kanske deras exit lämnat ett svart hål i Moras spel och kollektiva självförtroende.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
sargad: "En svår fråga för Mora var att lösa finansieringen, då det är rent ut sagt svindyrt att försäkra NHL-stjärnorna. Men det har lösts genom att fans samlat in pengar och även företag i Mora har engagerat sig i att få dit Kopitar. Än är inte finansieringen helt löst, men Hermodsson förklarar att de befann sig nog nära en lösning för att kunna ta beslutet att värva honom."

Sv: Apropå nånting...
sargad: Fast försäkringen lär inte varit billig för en sån som Kopitar

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer