1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552987

Sv: Apropå nånting...

Berglund: Som jag skrev för någon dag sen så kan jag tänka mig att man letar någon form av lånlösning. Spelare måste alltså inte stå som free agent. Precis som i Mihaliks fall i fjol. Spelare som spelar i bottenlag i stängda serier och där de lagen vill slippa onödig lönekostnad när säsongen redan är körd. 


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Ja, det var därför jag har kollat i alla lag som missar slutspel i KHL, NLA, SM-Liiga och Extraliga, många av dom jag hittade va redan utlånade till lag i sina egna länder. Det blir svårt men med mycket pengar borde det gå.

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...

Missa inte chansen att chatta med Timrås ordförande Tommy Andersson i dag klockan 12.00 på www.hockeypuls.se.

Alla frågor, funderingar, idéer och kommentarer är välkomna!

Kenneth Fahlberg och Henning Johannesson finns med och hjälper Hockeyprofessorn med modereringen.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer