Inlägg: 1553074
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Laken: sticker bara in näsan här för att önska er alla lycka till i afton!
Låt nu loob sätta kaffet i halsen ;)
Låt nu loob sätta kaffet i halsen ;)
En sak till...
Nubben måste ha någon europeisk center i kikaren eftersom han valde att värva Murley. För annars borde han väl inte stängt till möjligheten att värva en tranatlantisk center?