1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1553917

Sv: Silly Season 12/13
Det finns ett rykte. Ett spännande sådant. Ni kan dock sluta gråta över Warg. Han är lika trolig som Vampola. Finns inte en möjlighet att man som bottenkonkurrent bjuder ut en spelare till en annan.

Ryktet säger två spelare in. En spelskicklig center och en forward med rightfattning. Den ene är utländsk och den andre svensk. Skulle det gå i lås blir jag mer än nöjd.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Ambroo: "Ryktet säger två spelare in. En spelskicklig center och en forward med rightfattning. Den ene är utländsk och den andre svensk. Skulle det gå i lås blir jag mer än nöjd."

Daniel Viksten från Mora?


Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Det där låter jävligt intressant. Hoppas du har rätt och att det går i lås.

Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: vänta här nu...av erfarenhet: hur troligt är det att detta går i lås?
Och:
1. Rightskytten, är han bra?
2. Vilka lämnar för att göra ekonomiskt utrymme för den hör rockaden?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.