+ 15
Inlägg: 1553917
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: "Ryktet säger två spelare in. En spelskicklig center och en forward med rightfattning. Den ene är utländsk och den andre svensk. Skulle det gå i lås blir jag mer än nöjd."
Daniel Viksten från Mora?
+ 1
Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: Det där låter jävligt intressant. Hoppas du har rätt och att det går i lås.
+ 5
Sv: Silly Season 12/13
Ambroo: vänta här nu...av erfarenhet: hur troligt är det att detta går i lås?
Och:
1. Rightskytten, är han bra?
2. Vilka lämnar för att göra ekonomiskt utrymme för den hör rockaden?
Och:
1. Rightskytten, är han bra?
2. Vilka lämnar för att göra ekonomiskt utrymme för den hör rockaden?
Ryktet säger två spelare in. En spelskicklig center och en forward med rightfattning. Den ene är utländsk och den andre svensk. Skulle det gå i lås blir jag mer än nöjd.