Blizzard: Jag är glad att ni hade humor då jag la iväg den här.....
Inlägg: 1554282
Svarskommentarer
Sv: Spelarjakten
Icing-Ove: Det var en kul Silly det där efter lockouten. Hagos, Nordgren och Hedström till NHL samtidigt. Lasse Jonsson fick aldrig något kontrakt med Boston men hamnade i HV istället. Inte konstigt att det inte blev slutspel på vintern efter.
+ 1