1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554436

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26

erathoo:bra skrivit, halva laget ÄR allsvenskt, då ska man vara där åxo.

man kan gnälla på mycke , men ser man till de fyra senaste säs. så kan man vara kaxig på säga.... Va va det jag sa! En kvalserie med Rögle, Leksand, Djurgården med Bremberg( jag sa innan säs att Bremberg kommer skicka ner Tik denna gång)  SSK blir ett helvete MEN spännande. Äntligen matcher som gäller nåt. Jag tycker man grävt sin egen grav med den gamla styrelsen, ordförande, sportchef och KLUBBDIREKTÖR. All heder åt de nya, inte lätt att städa utan grovdammsugare


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
Iphone70:

Låt dom jobba gratis i två år och betala lite för det dom slängt bort

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.