1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554491

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26

Blizzard: Låtsas bry sig? Du, en sån som Tomas Johansson har för fan satsat femton år av sitt liv på att arbeta för Timrå IK. Först ideellt som styrelseledamot, sen som anställd. Du är väl femton år gammal?

TJ och CE lade av och har ersatts. Det är lätt att konstatera att klubben mått bättre än vad den gjorde deras sista år tillsammans. Men när Tomas Johansson började arbeta för klubben hette vi ST Hockey och kom femma division 1 Norra. Honom ska du porta? Var inte så historielös.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2013-01-26
El Maco:

Kan kanske bli för mycket "one man show" när man har varit med så man tror man ska sköta och bestämma allt?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.