Inlägg: 1554543
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Jontas: En tappad "Elitserieplats" innebär i runda tal ett tapp på ex. antal
milj ? Kanske 45-60milj nån som vet?
Sv: Silly Season 12/13
Jontas: Att Timrå inte agerat på värvningsfronten tidigare är nog en kombination av osäkerheter kring lock-outen och att det faktiskt är billigare att ta in Spelare för tre månader än för sex månader.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Silly Season 12/13
Ekonomiskt stålbad och en attraktiv produkt går sällan hand i hand. Det går inte att sminka en gris.
+ 7
Någonting jag inte förstår är varför väntar vi så länge på att värva ev nya spelare? Hade ett par namn tillkommit i tid så hade ju chansen funnits att undvika kvalserien. Men nu när det är kört så håller man fortfarande på att vela om nyförvärv.
Alla i hela hockeysverige, hockeyeuropa, hockeyvärlden ja hela universum visste ju att vi skulle hamna i denna situation. Borde inte Timrå IK har dragit igång med plan B lite tidigare? Eller hade man redan räknat in att spela i kvalserien och hoppades att detta manskap skulle sprattla till o genomföra ett mirakel.........