1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554568

Sv: Apropå nånting...
Laken: Håller med om det mesta du skriver, men inte allt. Det är fortfarande ett svart/vitt förhållningssätt som förespråkas. Allt den tidigare ledningen gjorde: dåligt, allt den nya gör: rätt. 1984, anyone?

Jag tror på Timrå. Jag tror däremot inte på Nubben, och jag kommer inte tro ett ögonblick på en skutvändning så länge han står vid rodret. Dessutom gillar jag inte utrensningar och nystarter där man hoppar över en av huvudarkitekterna.
Likväl: jag har pytsat in pengar till hans spelarjakt. Hoppas han slår mig i ansiktet med dom.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.