mikenomad:oväntat att seriens sämsta pp slår till
Inlägg: 1555153
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Monten har helt kört fast med sitt jävla dårspel spelarna bryr sig inte skiter i ALLT. Måste vara jävligt fel när man inte kan få laget mera förbannad arga nu är det ett gäng kärringar som är rädd om lösnaglarna.
+ 5
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Pjernut:
Man har ju för fan inget som helst tempo i nåt man gör. Titta på uppspelen. Man åker bredbent och glider med puckjäveln. Det är ju för i helvete rent bedrövligt att se. Vem fan har sagt att det fungerar att spela hockey stillastående???? Fan inte värdiga att representera ES
Man har ju för fan inget som helst tempo i nåt man gör. Titta på uppspelen. Man åker bredbent och glider med puckjäveln. Det är ju för i helvete rent bedrövligt att se. Vem fan har sagt att det fungerar att spela hockey stillastående???? Fan inte värdiga att representera ES
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Pjernut: Ja..och upprinnelsen till att det öht blev utv lastar jag Max Friberg för. Vad fan gjorde han ivägen för bagarn?
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Alltså vart är gaisten? Känns som man är ute och jagar fåglar, tot noll gnista från TIK lägret. Har oroväckande dåliga feelings efter halva matchen spelad.