BlackBay: Förra årets lag var kass, med några toppar. Detta lag är bara rakt igenom menlöst. Snällt men fullkomligt impotent. Det är väl det som skrämmer mest inför KS...
Inlägg: 1555226
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
lincoln: Dom som trott nåt annat med ett lag av spelare som ingen annan klubb ville ha,tror inte många platsar i nåt allsvenskt lag heller ?
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
lincoln:
Ska man vara ärlig så visste man ju det innan säsongen. Var ju bara att titta på laguppställningen.
Ska man vara ärlig så visste man ju det innan säsongen. Var ju bara att titta på laguppställningen.
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
Btw... Har vi någonsin vunnit mot legionen under ordinarie tid?