Taurus: Fast jag skrattar inte..vad fan åkte bagarn för? Interference...my ass!
Inlägg: 1555267
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:
Ho men du vet när saker är så jävla dåliga att man inte kan göra annat än att skratta åt skiten
Ho men du vet när saker är så jävla dåliga att man inte kan göra annat än att skratta åt skiten
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2013-01-29
mikenomad:
Att Morgan Johansson får döma ES är inget annat än ett skämt. Karljäveln har aldrig gjort en bra match. Ett under att han inte behöver stödskenor för att klara av att åka
Att Morgan Johansson får döma ES är inget annat än ett skämt. Karljäveln har aldrig gjort en bra match. Ett under att han inte behöver stödskenor för att klara av att åka